Löytyyköhän jostakin Heikki Salon (tai jonkun muun) suomennosta Oliver-musikaalin kappaleelle "As long as he needs me"? Lähinnä hakusessa olisi seuraava kohta:…

Kysytty

Löytyyköhän jostakin Heikki Salon (tai jonkun muun) suomennosta Oliver-musikaalin kappaleelle "As long as he needs me"? Lähinnä hakusessa olisi seuraava kohta: "As long as he needs me / I know where I must be /I'll cling on steadfastly / As long as he needs me".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, ettei tätä Lionel Bartin säveltämää laulua ole suomennoksena ainakaan julkaistu. Suuressa toivelaulukirjassa 22 laulu on mukana, mutta vain englanninkielisenä versiona. Jos Heikki Salo (tai joku muu) on laulun suomentanut, se näyttää ainakin toistaiseksi jääneen julkaisematta.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto