Otsikko
Löytyykö viitasaaren kirjastosta kari pirttisen kirjaa metsänomistajan asialla viisi vuosikymmentä pirttinen on viitasaarella asuva henilö

Kysytty

Löytyykö viitasaaren kirjastosta kari pirttisen kirjaa metsänomistajan asialla viisi vuosikymmentä pirttinen on viitasaarella asuva henilö

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy, näyttäisi tällä hetkellä olevan hyllyssäkin. Kirja on Viitasaaren pääkirjastossa. Kirjaston yhteystiedot löytyvät täältä:
http://www.wiitaunioni.fi/fi/palvelut_asukkaille/kirjastopalvelut/viita…