Löytyykö venemoottorin (ulkolaita) räjäytyskuvia Volvo penta 400 varmaan vm. 1980-90 sähköjohdoista

Kysytty

Hei, löytyykö venemoottorin (ulkolaita) räjäytyskuvia Volvo penta 400
varmaan vm. 1980-90 sähköjohdoista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin kirjoja Volvo Pentasta Suomen eri kirjastoista ja ainoa löytö oli Tampereen kaupunginkirjastossa. Siellä on korjausopas Volvo Pentan perämoottoreista malleista MD 5, MD 7 ja MD 11. Oppaan tiedot soveltuvat myös malleihin MD 6, MD 2 ja MD 3. Oppaassa on kuvia, joista on hyötyä moottorin korjaamisessa. Siinä on kuvia myös sähköjärjestelmästä ja sähkökytkentäkaavioista.

Korjausopas on nimeltään Tee-se-itse (Volvo Penta) ja se on julkaistu 1982.

Jos oppaasta on apua, sen voi kaukolainata omasta lähikirjastosta.

Hämeenlinnan kirjastoon voi jättää kaukolainapyynnön myös sähköisellä lomakkeella: https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/kaukolainatilaus
Kaukolaina maksaa Hämeenlinnan kirjastossa 6 euroa.
Täältä löytyy lisää tietoa kaukolainaamisesta:
https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/lainaus