Löytyykö väitöskirjoja kirjaamisesta vuodelta 2005-2011? Olen etsinyt eri tietokannoista, mutta kirjaamista ei ilmeisesti ole kovin tutkittu.

Kysytty

löytyykö väitöskirjoja kirjaamisesta vuodelta 2005-2011? Olen etsinyt eri tietokannoista, mutta kirjaamista ei ilmeisesti ole kovin tutkittu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väitöskirjoja en minäkään onnistu mainitsemallasi termillä löytämään, muuta kirjallisuutta kyllä. Tuntuu hiukan siltä, että kirjaaminen sinänsä ehkä olisikin väitöskirjan aiheeksi melko suppea. Kannattaisiko sinun lähestyä asiaa käyttämällä joitakin laajempia tai rinnakkaistermejä? Yleinen suomalainen asiasanasto antaa asiasanalle 'kirjaaminen' seuraavat yhteydet:

kirjaaminen
Suppeammat termit: sähköinen kirjaaminen
X
Suppeampi termi: sähköinen kirjaaminen
X
Rinnakkaistermi: rekisteröinti
X
Korvaa termin: kirjaus
X
Kuuluu ryhmään: 71 Hallinto. Organisaatiotutkimus. Julkinen hallinto
X
Tyyppi: Asiasana
X
Ruotsinkielinen asiasana: diarieföring