Otsikko
Löytyykö Turun kaupunginkirjastosta englannin kielistä lehteä FinnFashion? Jos löytyy, mistä pisteestä? Jos ei, onko sitä mahdollista tilata kirjastoon?

Kysytty

Hei. Löytyykö Turun kaupunginkirjastosta englannin kielistä lehteä FinnFashion? Jos löytyy, mistä pisteestä? Jos ei, onko sitä mahdollista tilata kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finnfashion-lehteä ei löydy Turun kaupunginkirjastosta. Finnfashion Magazinea ei voi enää tilatakaan, sillä lehti ei enää ilmesty. Lehdestä ilmestyi kaiken kaikkiaan tietojeni mukaan vain 4 numeroa.