Otsikko
Löytyykö The filth and the fury elokuvaa mistään vantaan kirjastoista? Dokumentti Sex Pistolsista.

Kysytty

Löytyykö The filth and the fury elokuvaa mistään vantaan kirjastoista? Dokumentti Sex Pistolsista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista (www.helmet.fi)ei löydy The filth and the fury elokuvaa. Musiikkia samannimisestä dokumenttielokuvasta kyllä löytyy. Kyseistä elokuvaa ei näytä löytyvän myös mistään muusta Suomen kirjastosta.