Löytyykö teiltä seuraavia kirjoja: Rinne, Kivirauma, Lehtinen: Johdatus kasvatustieteeseen, Kansanen, Uuskylä: Luovuutta, motovaatioita, tunteita. Opetuksen…

Kysytty

Löytyykö teiltä seuraavia kirjoja: Rinne, Kivirauma, Lehtinen: Johdatus kasvatustieteeseen, Kansanen, Uuskylä: Luovuutta, motovaatioita, tunteita. Opetuksen tutkimuksen uusia suuntia, Hiltunen, Holmberg, Kaikkonen, Linblom -Ylänne, Nienstedt, Wähälä: Galenos, ihminen kohtaa ympäristön. Nienstedt, Hänninen, Arstila, Björkvis: Ihmisen fysiologia ja anatomia

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi teokset ovat keskeisiä kurssikirjoja, joita on useimmissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Haluamaasi painovuotta tai painosta et ole maininnut. Löydät teosten ajantasaiset saatavuustiedot aineistoluettelosta http://www.helmet.fi
Sivun vasemmassa palkissa on ohjeet aineiston hakuun ja varaamiseen. Jos teos on lainassa, voit varata sen toimitettavaksi toisesta pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastosta haluamaasi toimipisteeseen.