Löytyykö teiltä seuraavat julkaisut (tulen ens viikolla käymään espoossa): Kurkinen, I., Ristaniemi, O. & Pitkäranta, R. 1994. Kauhajoen kunnan sora- ja…

Kysytty

Moi

Löytyykö teiltä seuraavat julkaisut (tulen ens viikolla käymään espoossa):

Kurkinen, I., Ristaniemi, O. & Pitkäranta, R. 1994. Kauhajoen kunnan sora- ja hiekkavarat. Vaasan läänin seutukaavaliitto,Sarja D:33, 56 p., 33 app. (in Finnish)

Iisalo, E., Kurkinen, I. & Niemelä, J. 1974. Moreenipeitteisiä harjuja Pohjanmaalla, Summary: Till-covered eskers in
Ostrobothnia. Geologi 26: 5–6, 51–52.

Niemelä, J. 1978. Etelä-Pohjanmaan sora- ja hiekkamuodostumien geologinen tausta, Summary: The Geological Background
of the Sand and Gravel Deposits of Southern Ostrobothnia. Suomen rakennusgeologisen yhdistyksen julkaisuja – Papers
of the Engineering-Geological Society of Finland 12: No. 91, 15 p.

Niemelä, J. &Tynni, R. 1975. Alustava tiedonanto Etelä-Pohjanmaan moreeninalaisten harjujen iästä. Summary: A
preliminary report on the age of the submorainic eskers in Southern Ostrobothnia. Geologi 27: 9–10, 15–16.

Niemelä, J. & Tynni, R. 1979. Interglacial and interstadial sediments in the Pohjanmaa area, Finland. Geological Survey of
Finland, Bulletin 302, 48 p., 4 appendices, 11 plates.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset julkaisut löytyvät kokoelmastamme ja olemme hakeneet ne sinulle valmiiksi. Tervetuloa lainaamaan ensi viikolla.