Löytyykö teiltä ns matrikkeleita missä on sodissa olleet palvelleet? kyselen sen takia koska mulla on myönnettyjen mitaleiden myöntökirjoja ja olisi mukava…

Kysytty

hei löytyykö teiltä ns matrikkeleita missä on sodissa olleet palvelleet? kyselen sen takia koska mulla on myönnettyjen mitaleiden myöntökirjoja ja olisi mukava saada vähän tietoa niiden saajista. kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On olemassa moniosainen kirjasarja Suomen rintamamiehet täydennysosineen. Sarja on jaettu divisioonittain, eli pitäisi tietää mihin divisioonaan kyseiset henkilöt ovat kuuluneet, jotta voisi etsiä heistä tietoja. Lisäksi on olemassa kirja Isojoki sodan ja rauhan vuosina: talvisodan ja jatkosodan matrikkeli, mutta ikävä kyllä sitä ei ole Vaasan kaupunginkirjastossa.