Löytyykö tämä kirja: MCGRAW, Phillip C. Pelasta parisuhteesi / Phillip C. McGraw ; suomentanut Pirjo Latvala. - Helsinki : WSOY, 2004. - 363, [1] s…

Kysytty

Löytyykö tämä kirja:
MCGRAW, Phillip C.
Pelasta parisuhteesi / Phillip C. McGraw ; suomentanut
Pirjo Latvala. - Helsinki : WSOY, 2004. - 363, [1] s. ; 22
cm.
Alkuteos: Relationship rescue

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on Tampereen kaupunginkirjastossa 10 kpl, ne ovat tällä hetkellä kaikki lainassa ja varausjonossa on kaksi henkilöä. PIKI-verkkokirjastosta voi tarkistaa tilanteen, osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi/Piki?/ . Siellä voi myös tehdä varauksen, jos on ensin hakenut kirjastosta korttiinsa nelinumeroisen tunnusluvun.