Löytyykö seuraavia opuksia lainattaviksi: Itsensä johtaminen • Keltikangas - Järvinen, Liisa, Hyvä itsetunto, 1998 • Sarasvuo Jari, Vapaus, Itsensä johtamisen…

Kysytty

Löytyykö seuraavia opuksia lainattaviksi:

Itsensä johtaminen
• Keltikangas - Järvinen, Liisa, Hyvä itsetunto, 1998
• Sarasvuo Jari, Vapaus, Itsensä johtamisen mahdollisuudet, 1998
• Vakkuri Kai, Aika ja sinä, opas ajankäytön ja itsensä johtamiseen, 2001
• Kurten Staffan. Uraputkesta itsensä johtamiseen. Dialogia Oy. Helsinki.
2002.
• Lampikoski Timo. Urasuunnittelun opas wsoy 1998

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkia tiedustelemiasi teoksia löytyy useista HelMet (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen) kirjastoista. Teosten saatavuuden kustakin kirjastosta voit tarkistaa osoitteesta http://www.helmet.fi . Samasta osoitteesta voit myös varata kirjoja.