Otsikko
He odottavat.

Kysytty

Löytyykö sellaiseen lauluun sanoja kuin He odottavat. Kun taivahan kunnaille Henki mun vie, näyn ihmeisen kohtaan mä siel.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei löytynyt kyseiseen lauluun nuotteja eikä äänitettäkään.

0 ääntä

Kommentit

Te olette aivan uskomattomia, kun löydätte vastauksia näin ihmeellisiin kysymyksiin. Hatun-nosto teille kaikille.