Löytyykö Richardin kirjastosta teosta Carlos Castaneda "Matka Ixlandiin" ?

Kysytty

Löytyykö Richardin kirjastosta teosta Carlos Castaneda "Matka Ixlandiin" ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ajan tasalla olevan tiedon löydät pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistotietokannasta www-osoitteesta http://www.libplussa.fi/. Valitse ensin kunta (Helsinki), niin saat esiin Pikahaku-lomakkeen. Vaihtoehto "nimeke" on oletusarvona, joten valintaa ei tarvitse muuttaa. Kirjoita hakuruutuun kirjan nimi "Matka Ixtlaniin". Voit myös katkaista nimekkeen risuaita-merkillä. Tämän haun kohdalla se olisikin tarpeen, sillä kysymässäsi muodossa ei löydy mitään--kirjan nimi on Matka Ixtlaniin ilman d-kirjainta.

Rikhardinkadulla muuten on kolme kappaletta teoksen uusinta painosta (1994), mutta vastaushetkellä kaikki olivat lainassa. Sinun pitää siis mennä kirjastoon tekemään varaus, ellet soita johonkin niistä toimipisteistä, joissa se näyttää olevan hyllyssä ja pyydä lähettämään sitä Rikhardinkadulle. Kirjastojen puhelinnnumerot ja yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/virkku/.