Löytyykö Petri Laaksosen kappaleisiin nuotteja: Hyvää matkaa, Pidä minusta kiinni ja Ota hänet vastaan?

Kysytty

Hei, löytyykö Petri Laaksosen kappaleisiin nuotteja:
Hyvää matkaa, Pidä minusta kiinni ja Ota hänet vastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti Petri Laaksosen lauluun "Hyvää matkaa" löytyy esimerkiksi Suuren toivelaulukirjan osasta 14, sekä teoksista Juhlien toivelaulut (toim. Virpi Kari, F-Kustannus, 2009), Parhaat hengelliset laulut (Kirjapaja, 2001) ja Pieni toivelaulukirja / toimituskunta Virpi Kari, Ari Leskelä (F-Kustannus, 2011).

"Pidä minusta kiinni" on itseasiassa Jaakko Löytyn laulu, jonka Petri Laaksonen on sovittanut. Laulun nuotti löytyy mm. teoksista Jaakko Löytty: Kootut laulut. 1 (Kotimaa, 2011), Nuoren seurakunnan veisukirja 2005 (Lasten Keskus, 2005), Suuri toivelaulukirja : Hengellisiä lauluja, Parhaat hengelliset laulut (Kirjapaja, 2001) ja Kodin juhlien laulukirja (valikoinut Laura Voipio, (Kirjapaja, 1998).

"Ota hänet vastaan" sisältyy teoksiin Suuri toivelaulukirja 16 ja 100 kauneinta laulua : Anna-Mari Kaskisen ja Petri Laaksosen lauluja (Kirjapaja, 2001).

Teosten saatavuuden voit tarkistaa oman kirjastoalueesi tietokannasta.
https://www.keskikirjastot.fi/web/arena

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic?sk=fi_FI