Löytyykö nuottia Hannu Lemisen elokuvan; Vain Sinulle, tunnusmusiikkiin "teemaan" joka toistuu elokuvassa monasti. Musiikin elokuvaan on säveltänyt Nils-Erik…

Kysytty

Löytyykö nuottia Hannu Lemisen elokuvan; Vain Sinulle, tunnusmusiikkiin "teemaan" joka toistuu elokuvassa monasti. Musiikin elokuvaan on säveltänyt Nils-Erik Fougstedt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaupunginkirjaston käytettävissä olevista tietokannoista kyseistä nuottia ei valitettavasti löytynyt. Kannattaisi kääntyä esim.
Suomen Elokuva-arkiston puoleen, osoite Pursimiehenkatu 29-31, puh. 09-615400 tai Suomen Jazz & Pop Arkiston puoleen,
os. Rajasampaanranta 2, puh. 7570040. Helsingissä toimii myös nuottiantikvariaatti Nuottikamari, jonka osoite on
Korkeavuorenkatu 25, puh. 656508. Liikkeen kokoelmista löytyy tuhansittain vanhojakin nuotteja, joten hyvällä onnella
tämäkin saattaisi löytyä sieltä.