Löytyykö muilta kirjailijoilta samantapaisia kirjoja kuin Virginia Andrews ja V.C. Andrews?

Kysytty

Löytyykö muilta kirjailijoilta samantapaisia kirjoja kuin Virginia Andrews ja V.C. Andrews?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisit kokeilla esim. seuraavia kirjailijoita: Elizabeth Adler, Barbara Bradford Taylor, Sandra Brown, Diane Chamberlain, Jude Deveraux, Jane Stanton Hitchcock, Linda Howard, Judith McNaught, Kate Mosse, Nora Roberts, Danielle Steel. Kirjaston tietokannasta voi etsiä lisää nimiä hakemalla esim. kahdella asiasanalla: viihdekirjallisuus ja jännityskirjallisuus. Toivottavasti näistä löytyy jotakin mieluista luettavaa.