Löytyykö mistään Suomen kirjastoista André van Vlietin uruille säveltämän teoksen Alle roem is uitgesloten nuottia? Tämä sävellys on tiettävästi osa isommasta…

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastoista André van Vlietin uruille säveltämän teoksen Alle roem is uitgesloten nuottia? Tämä sävellys on tiettävästi osa isommasta teoksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En valitettavasti löytänyt mistään Suomen (tai Ruotsin) kirjastosta nuottia kyseiselle teokselle.