Löytyykö mistään suomalaisesta kirjastosta seuraavaa oppikirjasarjaa äänitteineen: Tekijä: Capelle G & Gidon N Nimeke: Reflets 1. Kustantaja: Hachette Tuotenro…

Kysytty

Löytyykö mistään suomalaisesta kirjastosta seuraavaa oppikirjasarjaa äänitteineen:
Tekijä: Capelle G & Gidon N
Nimeke: Reflets 1.
Kustantaja: Hachette
Tuotenro: 2-01-155117-X

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisten kirjastojen yhteisluettelon (MANDA) ja korkeakoulukirjastojen yhteisluettelon (LINDA) mukaan kyseistä kirjaa / kirjasarjaa ei ole toistaiseksi saatavana Suomessa.