Löytyykö mistään ostettavaksi Niilo Keräsen lastenkirjoja "Soiperoisten maa" ja Soiperoisten maan kuningas"

Kysytty

Löytyykö mistään ostettavaksi Niilo Keräsen lastenkirjoja "Soiperoisten maa" ja Soiperoisten maan kuningas"

Vastaus

Vastattu

Näyttäisi siltä, että ainakaan tällä hetkellä suomalaisilla antikvariaateilla ei ole myytänä kumpaakaan näistä Niilo Keräsen kirjoista. Kannattaa ilmoittautua verkossa oleviin antikvariaatteihin palveluihin näitten kirjojen halukkaaksi ostajaksi. Hyvällä onnella saa ilmoituksen, kun joku tarjoaa kirjaa myyntiin. Tällaisia verkossa toimivia monen myyjän yhteenliittymiä ovat mm. Antikvariaatti, Antikka ja Antikvaari.

Heikki Poroila