Otsikko
Löytyykö mistään nuotteja Suvi Teräsniskan kappaleeseen ”sinä olet kaunis”?

Kysytty

Löytyykö mistään nuotteja Suvi Teräsniskan kappaleeseen ”sinä olet kaunis”?

Vastaus

Vastattu

Suvi Teräsniskan Sinä olet kaunis -kappaleen nuotit löytyvät nuottikokoelmasta Suurimmat hitit sanoin ja sävelin / Suvi Teräsniska ; toimitus: Ari Leskelä.

Helmet -- Suurimmat hitit sanoin ja sävelin teräsniska