Löytyykö mistään nuotteja Mikko Alatalon kappaleeseen Etkö ookin ikipäiviks mun?

Kysytty

Hei, löytyykö mistään nuotteja Mikko Alatalon kappaleeseen Etkö ookin ikipäiviks mun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei löydy nuotteja tähän LP-levyllä Sielun miljonääri (HiHat HILP159) julkaistuun lauluun. Paljon on Mikko Alataloa nuottina julkaistu, vaan vielä useampia lauluja on hän ehtinyt tehdä. Mutta ehkä kannattaa ottaa kansanedustaja Alataloon itseensä suoraan yhteyttä, häneltä saattaa jonkinlainen nuotti arkistosta löytyä.

Heikki Poroila