Löytyykö mistään nuotteja laululle Kolme iloista rosvoa?

Kysytty

Löytyykö mistään nuotteja laululle Kolme iloista rosvoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kysyjä tarkoittaa Thorbjørn Egnerin säveltämää ja Aira Meriluodon suomentamaa laulua Røvervise (suomeksi Rosvolaulu), joka alkaa sanoilla "Nyt hiljaa, hiljaa hiivitään" ("Kolme iloista rosvoa" on Egnerin kirjan alaotsikko), vaihtoehtoja on runsaasti. Tässä valikoimaa tuoreimmasta päästä:

Pianohitit (2017), Lasten oma toivelaulukirja (2015), Lasten laulusuosikit (2012), Suomen lasten laulukirja (2012), Kultaiset koululaulut 1970-luvulta nykypäivään (2009), Suuri toivelaulukirja 10 jne. Ainakin viimeksi mainittu löytyy useimmista Suomen kirjastoista ja siinä on melodian lisäksi varmasti myös pianosäestys, joten sitä voi suositella.

Heikki Poroila

2 ääntä

Kommentit

Entä mistähän löytyisi nuotit (melodian lisäksi ainakin soinnut) tuon musiikkinäytelmän kaikkiin kappaleisiin?