Otsikko
Löytyykö mistään matrikkelista tai listauksesta kuvataiteilija Raija Tuulikki Nokkala?

Kysytty

Löytyykö mistään matrikkelista tai listauksesta kuvataiteilija Raija Tuulikki Nokkala?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt hänen tietojaan selaamistani matrikkeleista. Hänestä löytyy kuitenkin tietoa internetistä seuraavilta sivuilta:

Taidetalo Pilvilinna (Nokkalan koti)

Naivistit Iittalassa -näyttelyyn liittyvä esittely