Löytyykö mistään kirjastosta yhtyeen: Tavaramarkkinat CD-levyä: nimeltä : Lievä kosto ? Albumi julkaistiin vuonna 1985 LP-levynä ja kasettina, mutta vuonna…

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta yhtyeen: Tavaramarkkinat CD-levyä:
nimeltä : Lievä kosto ?
Albumi julkaistiin vuonna 1985 LP-levynä ja kasettina, mutta vuonna
1989 Euros levy-yhtiö julkaisi albumin uudelleen CD formaatissa.
Painos oli rajallinen, ja itse en ole löytänyt kyseistä CD´tä mistään
kirjastosta lainaksi, toivottavasti se tämän kautta löytyisi !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti joudun tuottamaan sinulle pettymyksen. Kävin läpi kaikki
internetissä olevat kirjastojen aineistotietokannat enkä löytänyt.
Vielä yritin etsiä kyseistä levyä meidän kirjastoammattilaisten sähköpostilistalta,
jotta sellaisetkin olisivat voineet ilmoittaa, joilla ei vielä ole
tietokantaa netissä.
Kaikesta huolimatta : hyvää kesää ja toivottavasti löydät levyn jostain