Löytyykö mistään kirjastosta Talk Talk yhtyeen It's My Life vuoden 1984 CD albumia? Löysin ainoastaan vuoden 1997 remastered version mutta haluaisin lainata…

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta Talk Talk yhtyeen It's My Life vuoden 1984 CD albumia? Löysin ainoastaan vuoden 1997 remastered version mutta haluaisin lainata alkuperäisen paremman äänenlaadun vuoksi (ks. voluumisota).
Entä löytyykö LP versiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot.fi:n Monihaun http://monihaku.kirjastot.fi/fi/ mukaan Talk Talk yhtyeen vuonna 1984 julkaistu vinyylilevy It's My Life on saatavilla Porin pääkirjastossa musiikkiosaston varastossa. CD-albumia ei löytynyt kirjastoista.