Löytyykö mistään kirjastosta tai kirjakaupasta Hannu Tenhomaan kirjaa Liikalaisten kylästä luoteeseen. Omakustanne kirja, ilmestynyt 1995 tai 1997.

Kysytty

Hei
Löytyykö mistään kirjastosta tai kirjakaupasta Hannu Tenhomaan kirjaa Liikalaisten kylästä luoteeseen. Omakustanne kirja, ilmestynyt 1995 tai 1997.

Vastaus

Vastattu

Kysymääsi Hannu Tenhomaan kirjaa en löytänyt kirjakauppojen verkkosivuilta, enkä käyttämistäni verkkoantikvariaateista (antikka.net). Se löytyy kuitenkin Muhoksen kunnankirjaston maakuntakokoelmasta, https://finna.fi/Record/outi.350449 . Voit olla suoraan yhteydessä Muhoksen kunnankirjastoon esimerkiksi soittamalla numeroon 044 4970 409 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kirjasto@muhos.fi

Kirjaa voi myös tiedustella Oulun seudun antikvariaateista.

Ystävällisin terveisin,