Löytyykö mistään kirjastosta jossa olisi kirja The Rubin "Hurricane" Carter Story?? Tai joku kirja joka kertoo Rubin Carterin elämästä? Joka olisi mielellään…

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta jossa olisi kirja The Rubin "Hurricane" Carter Story?? Tai joku kirja joka kertoo Rubin Carterin elämästä? Joka olisi mielellään Suomeksi! Olen todella kiitollinen jos saisin vastauksen. =)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastossa on teos Hirsch, James S.: Hurricane : the miraculous journey of Rubin Carter (Houghton Mifflin 2000).
Kirjan voi kaukolainata. Tarkemmat kaukopalveluohjeet löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi ->linkki Kaukopalvelu.