Otsikko
Löytyykö Littoisten Kotimäen asuntoalueesta mitään historiikkia.

Kysytty

Löytyykö Littoisten Kotimäen asuntoalueesta mitään historiikkia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Littoisten Kotimäen asuinalueesta ei näytä olevan mitään yksittäistä historiikkia. Littoisista on julkaistu teos Littoinen sanoin ja kuvin, ja sen historia sisältyy myös teokseen Kaarinan kunnan historia. Kaarinasta on myös vanhempi, 1950-luvulla julkaistu Kaarinan pitäjän historia. Turun kaupunginkirjaston käsikirjastossa on luettavana Kaarina-lehden mikrofilmejä vuosilta 1985-2000, joista voi löytyä uudempaa tietoa Littoisten alueesta.