Löytyykö lehteä: Kotiseutulehti Jokivarsi ajalta marraskuu-joulukuu v.1987? Lehdestä haluaisin Anne Posion kirjoittaman henkilöhaastattelun joka alkaa sivulta…

Kysytty

Löytyykö lehteä: Kotiseutulehti Jokivarsi ajalta marraskuu-joulukuu v.1987? Lehdestä haluaisin Anne Posion kirjoittaman henkilöhaastattelun joka alkaa sivulta 11 ja haastateltavana Yrjö A. Koponen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Lehti löytyy paperimuotoisena Haapaveden kirjastosta ja mikrofilminä Oulun kaupunginkirjastosta. Mikä haluat kopion artikkelista pdf-tiedostona tai paperikopiona, voit ottaa yhteyttä jompaan kumpaan kirjastoista. Haapavesi: kirjasto(at)haapavesi.fi tai 044-7591256. Oulun kaupunginkirjasto: 044 703 7331 tai tietopalvelu.kirjasto(at)ouka.fi