Otsikko
Löytyykö kritiikkiä/artikkeleita Alfred de Vignyn kirjoista ranskaksi/englanniksi?

Kysytty

Löytyykö kritiikkiä/artikkeleita Alfred de Vignyn kirjoista ranskaksi/englanniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Helmet-tietokannasta (www.helmet.fi) löytyy varsin paljon lainattavaa aineistoa tästä runoilijasta. Tietoa löytyy myös suurten kirjastojen käsikirjastoissa olevista ranskankielisen kirjallisuuden historioista. Niiden tiedoista voidaan ottaa kopioita sinulle mukaan. Tässä tapauksessa kuitenkin kehottaisin sinua hakemaan netistä. Esim.ranskalainen Google (www.google.fr) antaa haulla "Alfred de Vigny" mukavasti tuloksia. Niitä voi printatata ja/tai lukea paikan päällä.