Löytyykö kirjoja aiheesta kuinka luonto vaikuttaa kuvataiteilijan työskentelyyn. Minua kiinnostavat suomalaiset ja myös englanninkieliset kirjat aiheesta.

Kysytty

Löytyykö kirjoja aiheesta kuinka luonto vaikuttaa kuvataiteilijan työskentelyyn. Minua kiinnostavat suomalaiset ja myös englanninkieliset kirjat aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin HelMet haulla jotain aiheesta.
Uusinpia teoksia ovat Mielikuvituksen voima : sadut, myytit ja tarinat Suomen ja Norjan taiteessa = The Magic North : Finnish and Norwegian art around 1900 sekä Mika Hannula: Maalauksesta - esseitä ja keskusteluja.
ITE lapissa, Luonto opettajan - maisemamaalaus Düsseldorfissa sekä Leonardo da Vinci: työpäiväkirjat saattavat olla myös hyviä lähteinä.