Otsikko
Löytyykö kirjastostanne nuorten osastolta Tuija Lehtisen romaaneja "Sara ja levottomat jalat" (2001) ja "Missä olet, Sara?" (2009) Jos löytyy, niin sattuuko…

Kysytty

Moi!

Löytyykö kirjastostanne nuorten osastolta Tuija Lehtisen romaaneja "Sara ja levottomat jalat" (2001) ja "Missä olet, Sara?" (2009) Jos löytyy, niin sattuuko löytymään tällä hetkellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei vaan, Sara ja levottomat jalat löytyy tällä hetkellä hyllystä. Missä olet Sara-kirja on lainassa. Voit itse tarkistaa kirjojen saatavuttaa Vaski-tietokannastamme : www.turku.fi/vaski. Kirja on mahdollista varata, mutta se maksaa euron per kirja. Jos et tee varausta ja noudat kirjan kirjastosta, se ei maksa mitään.