Otsikko
Löytyykö kirjastostanne lääkelaskennan oppikirjaa? Haluaisin tutustua lääkelaskuihin ennen opintojani.

Kysytty

Löytyykö kirjastostanne lääkelaskennan oppikirjaa?
Haluaisin tutustua lääkelaskuihin ennen opintojani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Joensuun seutukirjastossa on seuraavat lääkelaskennan kirjat:

LÄÄKELASKENTA / Sirpa Ernvall, Antero Pulli, Anne-Marie Salonen, Marja-Leena Nurminen, Hanna-Sisko Kaukkila
8. uud. p.
Helsinki : WSOY oppimateriaalit, 2008

PUSSINEN, Anna-Marja
Lääkelaskut / Anna-Marja Pussinen, Liisa Somerharju
3. p.
Helsinki : Edita, 2008

Saatavuustiedot näet Joensuun seutukirjaston Jokunen-aineistorekisteristä http://jokunen.jns.fi/ . Voit tehdä halutessasi varauksen rekisteriin tunnuksillasi (kirjastokortin numero + salasana), jos olet pyytänyt salasanan kirjastosta. Varaus kohdistuu kaikkiin Jokusessa näkyviin kirjoihin.