Löytyykö kirjastostanne Elvi Sinervon kirja Pilvet vuodelta 1944. Kirja on Hämeenlinnan naisvankilassa kirjoitettu ja sidottu runokokoelma.

Kysytty

Löytyykö kirjastostanne Elvi Sinervon kirja Pilvet vuodelta 1944. Kirja on Hämeenlinnan naisvankilassa kirjoitettu ja sidottu runokokoelma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Köyliön kunnankirjaston kokoelmissa Elvi Sinervon Pilvet-runokokoelmaa ei ole, mutta useiden kirjastojen kokoelmissa eri puolella Suomea se on. Käy lähikirjastossasi tekemässä kaukolainapyyntö, niin kirja voidaan tilata muualta Suomesta.