Löytyykö kirjastosta vielä pe 20.12.2013 Helsingin Sanomat? Haluaisin kopion ristikosta :)

Kysytty

Hei, löytyykö kirjastosta vielä pe 20.12.2013 Helsingin Sanomat? Haluaisin kopion ristikosta :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyllä löytyy, voit kysellä lehteä pääkirjaston toisessa kerroksessa sijaitsevasta lukusalista. Siellä on myös kopiokone ja skanneri asiakkaiden käytössä.

Helsingin sanomia on myös tilattu seuraaviin lähikirjastoihin:
Ahtiala, Jalkaranta, Kiveriö, Kärpänen, Laune, Liipola, Mukkula, Renkomäki. Näistäkin ristikko saattaa vielä löytyä.