Otsikko
Löytyykö kirjastosta Disneyn High school musicalin johonkin/joihinkin kappaleisiin nuotteja (pianolle)????

Kysytty

Löytyykö kirjastosta Disneyn High school musicalin johonkin/joihinkin kappaleisiin nuotteja (pianolle)????

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun yleisissä kirjastoissa ei vielä ole pianosovitusta High School Musicalin lauluista. Sitä ei löytynyt myöskään maakuntakirjastoista eikä tieteellisistä kirjastoista. Voit tehdä hankintaehdotuksen Helsingin kaupunginkirjastolle seuraavassa osoitteessa: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/forms/hankintaehdotus.asp

Pianosovituksen bibliografiset tiedot:
High School Musical : piano, vocal, guitar
Kustantaja Hal Leonard
ISBN 1423412052

Tämä nuottijulkaisu sisältää seuraavat laulut: Start of something new -- Get'cha head in the game -- What I've been looking for -- Stick to the status quo -- When there was me and you -- Bop to the top -- Breaking free -- We're all in this together -- I can't take my eyes off of you.

Jos sinulla on kiire saada kyseinen nuotti, voit tilata sen netistä, ks. http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=1423412052