Otsikko
Löytyykö kirjastosta cd,tä jossa olisi kappale Asfaltin laidalla miesartistin esitys?

Kysytty

Löytyykö kirjastosta cd,tä jossa olisi kappale Asfaltin laidalla miesartistin esitys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale Asfaltin reunalla on Tommi Soidinmäen uusi single, joka julkaistiin heinäkuussa. Single on mukana Soidinmäen tulevalla albumilla, joka ei siis vielä ole ilmestynyt.

1 ääntä

Kommentit

Asfaltin reunalla single julkaistaan vasta nyt. Ja Tommin levy tulee marraskuussa 2009!