Otsikko
Löytyykö kirjallisuutta tai artikkeleita jotka käsittelvät tulospalkkauksen ja kannustavan palkkauksen soveltamista käytännössä ?

Kysytty

Löytyykö kirjallisuutta tai artikkeleita jotka käsittelvät tulospalkkauksen ja kannustavan palkkauksen soveltamista käytännössä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet kohdistanut kysymyksen Helsinkiin, joten voit kokeilla Plussa-aineistohaun käyttöä. Osoite on http://www.libplussa.fi/
Valitse ensin kunnaksi Helsinki ja sitten kohta "hae teoksia ja julkaisuja joiden asiasana" ja kirjoita asiasanaksi tulospalkka. Viitteitä selaamalla joukosta löytyy myös muutama sovelluksiin liittyvä julkaisu. Voit katsoa myös saatavuustietoja.

Tässä muutamia artikkeliviitteitä:
Tulospalkkaus muuntuu hyvästä lupauksesta toimivaksi käytännöksi (Työelämä 2000, nro 1, sivu 8)
Tue tulosta ja tulevaisuutta (Fakta 1999, nro 6-7, sivu 17-20)
Tulospalkkio työn kannustimena (Siivoussektori 1995, nro 6, sivu 20-22)
Tulosjohtaminen muutosprosessina Kuopion yliopistollisen sairaalan siivousosastolla (Siivoussektori 1994, nro 3, sivu 12-16)
Lahden säästöpalkkiojärjestelmä (Kunnallistekniikka 1991, nro 4, sivu 38-40)
Vastuu, valtuudet ja resurssit vastaamaan toisiaan : Espoon tekninen virasto kehittää tulosjohtamista
(Suomen kunnallislehti 1990, nro 2, sivu 42-44 )