Löytyykö kirjaa tai julkaisua jonka ovat kirjoittanet Rinne& Vattaja

Kysytty

Löytyykö kirjaa tai julkaisua jonka ovat kirjoittanet Rinne& Vattaja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meiltä löytyy RIsto Rinteen teos:

Teos: OPPIMISEN UUSI JÄRJESTYS
Tekijä/esittäjä: RINNE, RISTO
Materiaali: kirja
Alkuteos: -
ISBN: 951-768-038-4
Julkaisu: TAMPERE: VASTAPAINO 1998
Luokka: VAASA 38.

Toisena tekijänä ei tässä tosin ole Vattaja (Vataja?) vaan Eeva Salmi. Tämä osuu kuitenkin lähimmäksi, koska teos käsittelee juuri elinikäistä oppimista. Kirjaa voi varata pääkirjastosta, jossa on yksi kappale Yhteiskunta ja talous -osastolla (1 krs.) ensimmäisessä kerroksessa, mutta tällä hetkellä lainassa.

terveisin

Leena Salminen
Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjasto