Otsikko
Löytyykö kirjaa Inkerinsuomalaisten kohtalo. Teoksen on kääntänyt Lilja-Emilia Kuivanen, toimittajana on ollut Jouko Sihvo . Kustantajana Inkeriläisten…

Kysytty

Löytyykö kirjaa Inkerinsuomalaisten kohtalo.
Teoksen on kääntänyt Lilja-Emilia Kuivanen, toimittajana on ollut
Jouko Sihvo .
Kustantajana Inkeriläisten sivistyssäätiö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on ilmestynyt tänä vuonna eikä se ainakaan vielä ole kaupunginkirjastojen kokoelmissa. Joidenkin yliopistokirjastojen ja esim. Eduskunnan kirjaston kokoelmissa se jo on. Kysy kirjaa kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.