Otsikko
Löytyykö karaokelevyä, jossa olisi Reijo Taipaleen kappale Tonavan aallot?

Kysytty

Löytyykö karaokelevyä, jossa olisi Reijo Taipaleen kappale Tonavan aallot?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Reijo Taipaleen Tonavan aallot –kappaletta ei löydy kirjastojen karaokelevyiltä. Internetistä löytyi ammattilaiskäyttöön tarkoitettu levy. Tonavan aallot (= Donauwellen / Valurile Dunarii) on Iosif Ivanovicin sävellys, joka tunnetaan suomeksi myös nimillä Häämuistojen valssi ja Muistojen laulu. Häämuistojen valssissa on eri sanoitus, mutta se löytyy ainakin seuraavilta karaokelevyiltä: Cover karaoke, vol. 4 : Puhu hiljaa rakkaudesta sekä Finnhits karaoke 16 : Valssin hurmaa 2.

0 ääntä

Kommentit

Löytyykö karaoke levyä ,jossa olisi reijo taipaleen hääpäivänä