Löytyykö Kajaanista hyllystä; Osaamisen tuotteistaminen sosiaali- ja terveysalalla, Jämsä & Manninen.

Kysytty

Löytyykö Kajaanista hyllystä; Osaamisen tuotteistaminen sosiaali- ja terveysalalla, Jämsä & Manninen.

Vastaus

Vastattu

Kainet-verkkokirjasto, josta löytyy myös Kajaanin kirjaston kokoelma löytyy osoitteesta: https://kainet.verkkokirjasto.fi/web/arena/welcome

Mainitsemasi kirja löytyy Kajaanin kirjaston kokoelmasta. Tällä hetkellä sen tilana on ilmoitettu eli siitä on lähtenyt noutoilmoitus teoksen varanneelle henkilölle. Ihan suoraan teosta ei siis saa hyllystä, vaan siihen pitäisi tehdä varaus.