Otsikko
Löytyykö Itä-Pasilan kirjastosta seuraavia kirjoja lainattavaksi: 1) The Quest for Value by G. Bennett Stewart, III > Stern Stewart Company. A guide for Senior…

Kysytty

Hei,

Löytyykö Itä-Pasilan kirjastosta seuraavia kirjoja lainattavaksi:

1) The Quest for Value by G. Bennett Stewart, III > Stern Stewart Company. A guide for Senior Managers (Lisäotsikko) ISBN 0-88730-418-4

2) Valuation Measuring and Managing the Value of Companies by Copeland, Koller and Murrin > ISBN 0-471-51024-6

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimiäsi kirjoja (mitään painosta niistä) ei valitettavasti löydy minkään HelMet-kirjaston kokoelmista, ei siis myöskään Pasilan kirjastosta.

Itä-Pasilassa sijaitsevasta Haaga-Helian kirjastosta näyttäisi löytyvän jälkimmäisestä teoksesta uudempia painoksia (v. 2000 ja 2005), mutta sielläkään siitä ei ole tuota mainitsemaasi vuoden 1990 painosta:
http://haltia.amkit.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search_Arg=Valuation+Measu…

Sen sijaan tieteellisistä kirjastoista molempia teoksia kyllä löytyy ja voit lainata ne sieltä. Tosin joudut silloin hakemaan ne muualta kuin Pasilasta. Katso tarkemmat saatavuustiedot alla olevista linkeistä:

http://linda.linneanet.fi/F/R5QSYHABSC5X7FYGNT7UI4TFYY4YD514QSUPI4L4PLP…