Otsikko
Löytyyko internetistä lainkaan Yrjö Kaukiaisen kirjaa Laiva Toivo, Oulu? Tarkoitan siis koko kirjaa eli voiko sen lukea Internetin kautta?

Kysytty

Löytyyko internetistä lainkaan Yrjö Kaukiaisen kirjaa Laiva Toivo, Oulu?
Tarkoitan siis koko kirjaa eli voiko sen lukea Internetin kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä kirjaa ei ainakaan vielä tässä vaiheessa ole saatavana kokonaisuudessaan internetin kautta. Kirja on Suomalaisen kirjallisuuden seuran kustantama ja sitä lienee (ainakin SKS:n internetsivujen mukaan) vielä saatavissa sieltä. Samoin kirja on lainattavissa useista yleisistä kirjastoista kautta Suomen.