Löytyykö fiktiivistä romaania, joka ajoittuisi Skotlannin itsenäisyystaisteluun, William Wallaceen ja Robert the Bruceen eli yksissä kansissa nämä kaikki?

Kysytty

Löytyykö fiktiivistä romaania, joka ajoittuisi Skotlannin itsenäisyystaisteluun, William Wallaceen ja Robert the Bruceen eli yksissä kansissa nämä kaikki?

Vastaus

Vastattu

Kyllä löytyy, kyse on Randall Wallacen vuonna 1995 kirjoittamasta teoksesta Braveheart - taipumaton. Samanniminen elokuva ilmestyi niin ikään vuonna 1995.