Otsikko
Löytyykö enää mistään Sandbergin kirjaa Sata pikkuautoa tai 100 pikkuautoa tms. Olen lukenut sitä 70-luvulla?

Kysytty

Löytyykö enää mistään Sandbergin kirjaa Sata pikkuautoa tai 100 pikkuautoa tms. Olen lukenut sitä 70-luvulla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Inger Sandbergin Sadan auton poika. Meiltä Jyväskylän kaupunginkirjastolta kyseistä kirjaa ei valitettavasti enää löydy, mutta kaukolainaaminen onnistuu. Voitte jättää kaukolainapyynnön paikan päällä kirjastossa tai Internetin kautta, mikäli olette IntroActive -asiakas. Lisätietoja kaukopalvelusta osoitteessa http://www.jyvaskyla.fi/kirjasto/maakunta/kaukopal.html