Otsikko
Löytyykö Edith Piafin elämästä tehtyä elokuvaa Turun kirjastoista?

Kysytty

Hei , löytyykö Edith Piafin elämästä tehtyä elokuvaa Turun kirjastoista? Pääosan esittäjä sai Oscar-palkinnon, en muista vaan elokuvan nimeä, haluan Dvd:n mikäli se löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaan Olivier Dahanin ohjaama elokuva Pariisin varpunen: Edith Piaf (2007). Se löytyy Turun kaupunginkirjastosta DVD:nä sekä vuodelta 2007 että uusintajulkaisuna vuodelta 2014 nimellä  Pariisin varpunen: la vie en rose: Edith Piaf. Marion Cotillard sai elokuvasta parhaan naisnäyttelijän Oscarin.

Voit tehdä varauksen kumpaan vaan näistä elokuvista:

https://vaski.finna.fi/Search/Results?limit=0&filter%5B%5D=%7Eformat%3A%221%2FVideo%2FDVD%2F%22&filter%5B%5D=%7Emajor_genre_str_mv%3A%22fiction%22&dfApplied=1&lookfor=Pariisin+varpunen+&type=Title