Otsikko
Löytyykö Charlies yhtyeen laulujen sanoja ruotsiksi? Etsinnässä erityisesti Tumma tukka nimisen laulun sanat ruotsinkielisenä versiona.

Kysytty

Löytyykö Charlies yhtyeen laulujen sanoja ruotsiksi? Etsinnässä erityisesti Tumma tukka nimisen laulun sanat ruotsinkielisenä versiona.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Charlies-yhtyeen esittämä laulu Tumma tukka on Charles Plogmanin säveltämä ja Keijo Laitisen sanoittama. Näyttäisi siltä, että sitä ei ole käännetty ruotsin kielelle.

Suomessa julkaistua musiikkia voi etsiä Kansalliskirjaston Viola-tietokannasta https://viola.linneanet.fi .