Löytyykö Cd-levyä? kappaleen nimi on Autumn Days ja se on In the Beginning- nimiseltä levyltä artistit: Simeon Wood ja John Gerighty

Kysytty

Löytyykö Cd-levyä?

kappaleen nimi on Autumn Days
ja se on In the Beginning- nimiseltä levyltä

artistit: Simeon Wood ja John Gerighty

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Simeon Woodin ja John Gerightyn musiikkia ei löytynyt pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoista, erikoiskirjastoista eikä muidenkaan kaupunkien kaupunginkirjastoista. Albumia In the beginning voi yrittää tilata netin kautta Googlen hakutermeillä "wood gerighty in the beginning" (ilman lainausmerkkejä). Levyantikvariaateista kannattaa myös tiedustella. Fennica Records Helsingin Albertinkadulla osaa kenties ratkaista pulmasi.