Otsikko
Löytyykö arkistoista vielä Etela_saimmaa lehden painosta ehkä 11.6,1970? Juttu Lappeenrannan Discon avajaisista 10.6.1970.

Kysytty

Löytyykö arkistoista vielä Etela_saimmaa lehden painosta ehkä 11.6,1970? Juttu Lappeenrannan Discon avajaisista 10.6.1970.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lappeenrannan maakuntakirjastossa on Etelä-Saimaat mikrofilmattuna. Voit pyytää haluamasi filmit kaukolainaksi omaan kirjastoosi. Siinä tapauksessa ota yhteyttä omaan kirjastoosi.

Lappeenrannan kirjastot ovat suljettuna 1.11.-3.12. järjestelmänvaihdoksen takia. Eli jos haluat mikrofilmin käsiisi marraskuuksi, pitää kaukolainapyyntö tehdä lokakuun loppuun mennessä.